Reklamační řád

 

Při doručení zboží je kupující povinen zkontrolovat množství a kvalitu zboží. Reklamace na množství a zjevné vady bude uplatněna ihned při dodávce zboží, ostatní vady po zjištění v rámci platné záruční lhůty.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky na čísle 777 507 399.


2) Vrácené zboží Kupující doručí poštou nebo osobně na vlastní náklady na adresu Prodávajícího. V případě doručení poštou zboží zašlete v originálním a nepoškozeném balení jako balík (ne na dobírku) na naši adresu. Zboží zaslané na dobírku Prodávající nepřevezme.
Zboží zajistěte proti dalšímu případnému poškození při přepravě. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, nesmí být porušen jejich originální obal.


3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4) součástí zásilky musí být faktura na dodané/reklamované zboží

Po přijetí zásilky bude reklamace vyřízena v souladu s platnými předpisy a kupující informován jejím výsledku.

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 30-ti dnů.
Prodávající si vyhrazuje právo místo výměny zboží vrátit kupujícímu celou částku.
Za těchto podmínek Prodávající vrátí Kupujícímu částku zaplacenou za vrácené zboží v nejkratší možné době od doručení, a to na jeho bankovní účet nebo po dohodě poštovní poukázkou na adresu, na kterou bylo toto zboží původně zasláno, nebo jiným vhodným prokazatelným způsobem.

Reklamační řád internetového obchodu www.vivaoliva.cz vychází z Občanského zákoníku
a Zákona o ochraně spotřebitelů, vztahuje se na zboží, jehož reklamace je uplatněna řádně
a v záruční lhůtě.